torsdag 21. juli 2011

Har du noe motivasjon til overs?

For det har virkelig ikke jeg for tiden. Om det er pga den sommeren uten sol, eller fordi det er første gangen jeg ikke har ferie sammen med barna. (de er avgårde på sin årlige ferie med pappaen sin) Eller det at jeg rett og slett er tilbake til å være rastløs og drømmer meg helt bort. (ikke en uvanlig fenomen det der visst)

Men ja.. dessverre sitter jeg på jobb og dagdrømmer. Ser på finn.no på reiser jeg ikke har råd til, eller på nettbutikker og ser på ting som jeg ikke har bruk for. Dessverre også en vanlig fenomen.

Ellers så vet jeg at dette er noe veldig vanlig hos meg sånn ca 2-3 ganger i året (merkelig? javisst. Men du skulle bare visst). Der jeg går lei av alt og ingenting, og ønsker meg langt langt borte.

Men klart.. tegnene er tydelig når jeg sitter da på sofaen 07.30 og forbanner meg over hueverk og de ekstra glass vinene jeg tok igår pga barnefri. Og fordi jeg selvsagt ikke rakk bussen. Samtidig som jeg ser på tv3 og ønsker meg det ene og det andre fra tvins, nedbetaling? Ja takk !

Heldigvis tok realiteten et godt tak i meg og jeg fikk nå tumla meg på jobb. Og javisst - denne uka er vi så heldig at vi har vakt, ergo må være på plass til klokka åtte.

Dette er visst veldig vanskelig for min egen del når vi har noe som heter fleksitid, og jeg sliter nok med å komme klokka kvart over ni. - men igjen.. jeg har klart å komme klokka åtte og vell så det denne uka *stolt*

Ellers savner jeg tøffingen og raringen som bare det. Gleder meg masse til å se trollene mine igjen <3

Kallenavnene "Tøffingen" og "Raringen" er noe som de har kommet på selv :-)
Når jeg kjørte guttungen på skolen og de skulle si hade til hverandre, så sa guttungen "hadet raringen", mens jentungen svarte "hade tøffingen"

1 kommentar:

  1. Det er alltid litt rart å være ''alene'' da man er vant med å ha barna rundt seg hele tiden. Håper du klarer å nyte stillheten det bringer med seg ettervert, Karen.
    God sommer :o)

    SvarSlett