mandag 12. mars 2012

Åh hælle måne!!!

Du vet at det er lenge siden du har blogget når du faktisk glemmer passordet.. og faktisk har glemt det siste man har blogget etter. Men ja, samme unnskyldninger - dårlig fantasi og ikke tid, lyver litt på det siste. Har bare kost ekstra mye med sofaen og diverse...

Men nå er det prosjekter på gang her.. igjen. Fått opp en vegg på gutterommet for å forminske det for guttungen hadde et dobbelt så stort soverom som jentungen. Og bak der blir det en inngang via boden ved siden av og så skal jeg fløtte kontoret inn der.. well... jeg viser det på bilder når det er ferdig.

Men husmorprosjektet er jeg ikke ferdig med. Har nemlig ei liste på ca 13-14dingser jeg vil få gjort iløpet av to uker. OG foreløpig idag har jeg gjort.. en halv?

Ingen unnskyldninger.. sårri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar