mandag 18. juni 2012

Shoppe abstinenser!

Jeg merker at jeg har så lyst å ut å kjøpe masse vas(??) Ja jeg skrev det høyt. Merker at jeg har lyst til å gå rundt i butikker og se etter skatter, men så er det jo formen. Formen er ikke helt der.. Og nå ser jeg at hele tiden har gått fra meg og snart er det å tre på seg mammabuksene. Middag, barnehage etc etc.. For å shoppe med unger er ikke noe som er populært. Verken for meg eller barna. Hvis ikke vi selvsagt tar turen til Toys'r us.

Jeg har noen fantastiske unger, for de koooser seg på leketøysbutikker, og de er ikke sånne som maser etter ting. De liker å kikke på ting og tang men vet at det blir ikke shopping bare fordi vi tar turen. Og det holder massevis for de :)

Men jeg da.. jeg merker at det er sånne småpell jeg mangler, litt pynteputer, duker, småting til badet, ei hylle fra ikea, stativ til pianoet mitt som jeg kjøpte meg forrige uke, kanskje litt skatter til seg selv og ungene? Så dette høres ikke ut som et prosjekt som tar en time... Vel vel.. Får se an formen imorgen vel.


Men mandagen idag begynte med å våkne et kvarter før skolen startet... og så med en powernap på to timer... Mandagen altså. En hat-elsk forhold har jeg ikke hatt makan til!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar