mandag 3. september 2012

Oops, I did it again..

Jada, jeg har forlatt denne her  bobla mi uten noe forvarsel. Kunne ønske jeg kunne skrive at det har skjedd grusomt mye, men har ikke det.

Som de fleste småbarnsfamilier så var det jo mye forskjellig i julimåneden. Jeg hadde gruet meg for et fullt program som skulle gjennomføres og vi fikk gjennomført det med bare en dags forandring. Meget stolt faktisk!

Ellers ble det en spontan voksen tur til Barcelona, første uka i august. Og det var herlig og forferdelig samtidig. Har aldri vært borte fra ungene så lenge og iallfall ikke til et annet land. Masse rare og forferdelig tanker suste rundt i hodet mitt (selvfølgelig) og da hjelper det lite at jeg er paranoid i tillegg.

Men turen ble vellykket og det var herlig å se ungene igjen. Men selvsagt.. Jeg sier selvsagt for det er en selvfølge at ulykker følger etter meg. Jeg ble supersyk da jeg kom hjem. Feber, kvalme og diverse. Tok turen til legevakten da feberen bikket over 40. Viste seg at jeg hadde halsbetennelse, luftveisinfeksjon og urinveisinfeksjon (var det noe mer?). Så da fikk jeg noe som skulle ta alle de tre. Men Selvfølgelig(!) så tålte jeg ikke den medisinen og jeg ble verre, men heldigvis fikk jeg bytta og jeg var på beina etter 3 dager.
Så joda, uka etter Spania så var jeg sengeliggende... herlig.

Men nå er hverdagen her og man må gjøre det beste ut av det. Kunne virkelig ha brukt dette innlegget som dagbok, men tar heller å setter på en vaskemaskin ;)

Ha en fin mandag videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar