lørdag 18. februar 2012

Bursdagsfeiring i 3 uker - DEL II

På fredag fylte jeg 19 år... + 10.

Dagen startet med å bare slække på sofaen helt til min mor fant ut at hun faktisk hadde glemt å gratulerer meg, tross alt for at vi allerede hadde pratet på telefonen tre ganger.

For å gjøre det godt igjen, ble det spandert lunsj og en bursdagsgave til fra foreldrene mine. Fikk penger av de og de brukte jeg til Hamar turen. Og i tillegg nå fikk jeg to topper.

Etterpå ble det kake og gaver med pappaen og kidsan :) Fikk mye gøy av de :)



Deretter ble det middag ute og så konsert med PowerRide, der jeg fikk gratulasjoner av selveste vokalisten.. *fnis* Små gleder :D




Lørdagen ble det familiemiddag hos foreldrene mine. Det ble servert fisk som man pleier å lage i Chile, med mange forskjellig salater og hjemmelagd potetsalat.

Så Oreokake lagd av niesa mi :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar