søndag 16. januar 2011

Influensaens gang og tanker.

Dag 1:
Humøret er ikke helt på topp og man merker at man fryser lett. Litt lyst til å legge seg under dyna men samtidig så om dagen er på en mandag så er ikke dette heller en ukjent fenomen.
Matlysten er ikke på topp og når man har ei vifte nesten på seg og er dekket av 2-3pledd så fryser man ennå. Bør det ringe en bjelle?

Dag 2: Sengeliggende hele dagen. Fryser og feber.

Dag 3: Fryser, hoster + feber. Neei, dette er ikke forskjølelse. Føler seg mørbanka når man har kun vært sengeliggende? Eller har jeg vært rundt i nabolaget og syklet? Eller var det kanskje en drøm?
Sover aaltfor mye. Og må til slutt gi opp og ringe sjefen "øøh.. kommer antakelig ikke imorra på jobb.." men den mest whiskey stemmen som finnes.
Ser meg sjøl i speilet og stemmer veldig med stemmen. Legger meg under dyna heller.

Dag 4: Prøver å være litt i stua, prøver å få i meg litt mat. Bare kvalm.
Vil bare furte og ha kos!!! lei av å være syk :(((
Legetime idag der hu dumme legen såvidt tar i meg og sier "influensa! hold deg under dyna og ta tiden til hjelp"..
No shit sherlock !!

Dag 5: Guttungen hjemme, feber inatt stakkars. Så da lå vi da begge to her i dobbelsenga og syntes synd på oss selv. Han har matlyst noe som smitter over til meg.
Det går fort over dessverre :-S
Får beskjed at jentungen ikke er heilt i form hu heller stakkars. Så da er vi 3 av fire her som er syke. Pappaen tør såvidt å komme borti oss. Skjønner han veldig godt !!

Dag 6: gjort idag? spist en appelsin og en kvikklunsj. Sovet hele dagen !

Influensa gies bort med følgende inkl: hoste, feber og slapphet. Passer til alle aldrer og begge kjønn !!


P.S For seint å vurdere vaksinen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar