tirsdag 18. januar 2011

Stor takk til Annas Rom

Jeg har siklet etter et par sko nå i over et år.
Første gang jeg så dem så syntes jeg de var stilig men ikke noe mer med det. Andre året så jeg dem på "annas rom" - der de annonserte at dette var noe som de skulle få i høst som var.
Ikke er det noe ukjent at man melder seg inn i litt for mange grupper på facebook. Og når jeg skulle vise skoene til noen andre så kunne jeg ikke finne hvem som hadde annonsert de.

Til min store overraskelse så hadde de salg på de nå for knapt en uke siden. Der jeg sendte en mail og lurte på om de hadde de i sorte og i min størrelse. Facebook spilte meg en puss og jeg fikk ikke sett svarene før fire timer etterpå. Og da var de utsolgt for de.

Jaja, tenkte jeg.. ikke no å gjøre med det og får vel kikke på noen andre sko, noe som kom til å ta lang tid kjenner jeg meg rett.
Men når man ikke tror på små mirakler så skjer de. Annas Rom hadde spurt en annen nettbutikk om de hadde fler igjen, og fikk de til å ta kontakt med meg. Der skulle hun sjekke om hun hadde disse skolene i sorte, min str og til samme pris !!!

Fikk svar nå i helga og pengene er nå overført. Så nå gleder jeg meg bare stooort til å få dem.

Så en stoor takk til Annas Rom for en flott service! og ikke minst Christina Skogheim fra Låvebutikken som skal sende meg skoene mine :)

Facebook gruppe til Annas Rom: http://www.facebook.com/?ref=home#!/annasrom.langenes
Bloggen til Låvebutikken: http://christinas-interior.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar