onsdag 12. januar 2011

Jeg kunne gjerne ha klagd på at jeg ikke har hatt tid på å oppdatere bloggen..

.. men helt ærlig så har jeg ikke hatt noe å skrive om..  Hadde jeg sagt det høyt og byttet "skrive" med "snakke" så hadde de fleste vel fått seg et sjokk. Ja .. jeg liker å prate..

Uansett.. men nå er jeg på min tredje dag som sengeliggende, og da begynner man å bli lei. Begrenset å gøy det er å se serier som vises 2-3ganger (og gjerne samme episode)
Er "ajour" med de seriene jeg føler med på. OG da sitter jeg her. Ser hen på strikketøyet mitt men jeg tror ikke jeg kjeder meg så mye ennå.

Iallfall.. inatt gjorde jeg noe så fornuftig som å lakke neglene. Hvorfor ikke? Fant den sånn i 0300 i natt. Og siden jeg ikke fikk sove så hvorfor ikke!
Idag tidlig ble jeg heller overrasket av hvor bra det ble, og så er jeg litt i tvil på hvilken serie som gikk da jeg holdt på med dette miniprosjektet.

Jeg har verken no klær eller skodilla. Men merker at jeg begynner å få det når den eneste kommunikasjonen man har er internett, og det ikke er få reklamer som popper opp.
Veldig glad for at visaen min fortsatt er svidd etter helgas utskeielser og antakelig så har jeg ikke penger til portoen en gang.
Men titte må da vel være lov?
Jeg er veldig glad i armbånd generelt.. så lenge det ikke er heftige farger. Svart svart svart er min farge og i ny og ne kan jeg vel faktisk ta noe annet...i mørke farger.

Men jeg fant denne siden:
http://www.vaiva.dk/shop/fashion-armbaand-32c1.html

Kjempefine smykker og armbånd.... *vil haaaa*
Men nei!  Se men ikke betale. Kanskje jeg burde gi et lite hint siden jeg har bursdag snart?


P.S
Ikke ansvarlig for diverse feil eller overdrivelse med tanke på feber. Leses på eget ansvar!

1 kommentar:

  1. Du må jo legge ut bilde av dine nylakket negler,frøken hehe...
    Ikke greit å være syk, god bedring sendes over til deg :o)
    Klem

    SvarSlett