mandag 24. januar 2011

På tide å røre på flesket!

Jada, det er noe vi hører ofte i januar. Alle kommer med nyttårsfortsettelser og så videre.. Om de blir oppfylt? Tror gjennomsnittet der minst like stort som skillsmisse. Litt over halvparten. Og nå velger jeg å være godtroende.

Iallfall nå har denne kroppen sittet nok på raua si og vurderer å fløtte den over til noe som jeg garantert ikke kommer til å overleve. Igjen, er jeg godtroende.

Ikke få reklamer som ramlet inn i posten her for et par dager siden. Der de frista med både tilbud og gøye timer. Fiffig mennesker i stramme trenings tøy og der de så meget lykkelig ut. For en meget godtroende fjols så hadde det gått rett i fletta.
Men så kommer sarkasmen og sier "dere vil bare at jeg skal være støttemedlem, så det så!"

Men iår så lovte jeg meg selv og de nærmeste rundt meg at jeg skulle få orden på økonomien og slutten av året skulle slutte med et stort pluss. Når man er gjeldsslave så er det kun en mirakel som kan hjelpe med sånt. Så der kom godtroende fjolsen som satser på lottoen hver lørdag, eller at det ramler en flaks lodd i ny og ned i lomma. Hvorfor ikke? Uten drømmer, hva er vi da?

Nå skal det sies at jeg hadde dette fortsettelse, eller hva enn jeg skal kalle det før jul og nyttår. Så fort jeg var på beina igjen så skulle det beveges! Så jeg har faktisk troa på det....... (regner med at jeg faktisk vet hva alle tenker her)

Nå skal det sies at zumba er noe som frister. Ettersom jeg vanligvis kun danser når det er promille, og da tror jeg selvsagt at jeg både eier takt og tone.
Men samtidig så kræsjer det litt med å si at man skal starte et bedre liv og så komme dritafull på ei trening for å se å myk man egentlig er. Heldigvis er dette noe man kan praktisere hjemme, foreløpig har det blitt ved tanken.

Men å gå tur.. det er visst en god trening. Så hvor kan man finne en annen person som helst har verre kondis enn meg, som kan få meg til å le (gjerne av) men samtidig som har en stor dose med humor og motivasjon?
Hadde dette slått an som en kontakt annonse tro?

Men nå ringte jeg iallfall.. prøvetime imorra. Så hvis ikke jeg blogger noe mer etter imorgen. Så ikke vær bekymret! Vær dritredd for jeg har garantert strekt noe som ikke jeg visste at det gikk an å strekkes. Eller kanskje har problemer med å komme meg til dataen.. Ja for så dårlig i form vil jeg tro at jeg er. Og dette er faktisk ikke overdrivelse. Prøver faktisk å være en smule hyggelig nå.

Så... prøve time imorra.. Wish me good luck !


3 kommentarer:

  1. Lykke til! Går sikkert bedre enn du tror!
    - June

    SvarSlett
  2. HURRA! Eg var på magedans i går og kjenner det var nokre magemuskler der eg hadde gløymt eksistensen av.. :P Håper timen gav mersmak!

    SvarSlett