onsdag 7. desember 2011

Facebook... sladrebanken.no ?

Hvorfor bruker du facebook? Jeg skal være helt ærlig at jeg er mye på facebook.. MYE. JEg er pålogga enten via telefon eller laptopen som står på fra jeg kommer hjem til jeg legger meg. Har den i bakgrunnen og syntes det er stas å enten skravle med folk eller bare se.

Enten spiller jeg disse typiske facebook spillene, eller så legger jeg ut eller ser på morsomme bilder. Der er vi tilbake til små gleder.

Også kan jeg få en liten kommentar her og der om det har skjedd noe i helgene eller bare diverse hilsner. Syntes det er riktig så kos jeg...

Det jeg ikke syntes er så kos.. er at faktisk folk bruker det de finner på facebook om meg til å lage en stor drama. Og for å lage dette så mye større er å si det til andre. Blant annet familien min.

Ja, jeg kan prioritere feil i mange andres øyner.
Ja, jeg drikker.. MYE til tider.
Ja, jeg er to barnsmamma, og nei sitter ikke hjemme og baker brød eller strikker sokker.
Ja, Jeg legger også bilder ut hvis det har vært en fest som har tatt litt for av, fy skamme meg.
Ja jeg legger ut morsomme bilder som kan få andre til å reagere.
OG ja.. jeg er mye på facebook - for dette var tydeligvis også galt.

Men til deg som kanskje føler deg truffet (for helt ærlig så regner jeg jo med at du er en fast leser, i og med denne store interessen for mitt liv), så si det til meg neste gang og gjerne si til meg hvis du finner noe glede i det!

Plager dette deg så slett meg. Så enkelt som det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar