tirsdag 20. desember 2011

Hva skjer i DIN hjemby?


Her i kristiansand har de virkelig tatt den helt ut. Kjøpesenterene blir pyntet som bare det og nå byen.

De har gått for "julebyen" iår. Pynta hver eneste lyktestolp med masse gran, lys over hele gata, lavoo og små boder. Program for hver dag fra 8.desember til selveste julaften.

Og nå har de sånne artige lysshow tre ganger daglig.
Jeg har sett det x antall ganger på nett og ei gang i byen sammen med ungene.

Da jeg var med ungene, så holdt jeg vesla mi. Og når man ser at nissen kjører over huset på det lysshowet. Så kjente jeg at hun klemte ekstra mens hun visket "nissen".

Iår har jeg dessverre null julestemning. Så imorgen blir det å ta begge ungene tidlig til byen og få med oss alt som skjer, blant annet lysshowet igjen :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar