mandag 5. desember 2011

Skal det så lite til?

Å snu døgnrytmen??
Jeg lå rett ut i hele igår.. bare slækkan på sofaen. Pleier å hjelpe så ikke det blir en hard mandager.
Men fikk jeg sove igår? Nei. Så jeg på klokka hvert minutt, kvarter, halvtime som gikk? Ja. Ble jeg stressa? årh herregud ja.

Endte med at jeg dro en kjapp tur til drømmeland i fire tiden, og så var det opp igjen med kidsan syv. Det var hardt. Dessverre var det like hardt for små-trollene også stakkars. Ble en sen kveld for de også. Så god stemning under frokosten var det ikke.. Vi får ta det igjen til middag.

Å komme på jobb og rett på landstelefonen er ikke bare bare, men hjelper å ikke tenke så mye på trøttheten.
Ikke har jeg blitt ordentlig voksen, for jeg er avhengig av suketter og melk til kaffen. Men idag er det så ille at til og med det smaker vondt.

Det som egentlig frister er å bare slukke lyset på pauserommet, lukke døra og ta en liten (et par timer helst) lur... Nå får jeg bilder i hodet.

UANSETT.. merker motivasjonen min er ikke den samme som før på jobb. Har kun 18 dager idag og irritasjon og frustrasjonen vokser noe så enormt inni meg.

4år har jeg vært her, og fra og med 01.01 er det på hue og ræva ut. Prøver å se det som en ny start.. men vanligvis liker jeg ikke å starte på nytt på noe man faktisk trivdes med.

Mitt morgentrynet passer seg ikke på trykk for øyeblikket, så derfor legger jeg heller ut et bilde av mine to skatter. Dette ble tatt da vi var i Oslo nå i November og skulle se Batman Live :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar