torsdag 15. desember 2011

Mitt hus er lastet med...

.. marshmallows, seigmenn, nonstop (eller pitstop som min datter på 4 sier) og masse masse masse melis!


Vi kjøper ferdig pepperkakehus, så det eneste er å sette den sammen... Vel, for ei som ikke anser seg som husmor så er det ikke bare bare.


Det var skuffende å bli møtt med synet av knust pepperkakehus da jeg åpnet  pakken. Når til og med pipa var delt i tusen knas så var det ikke dette jeg så for meg å drive å pusle fram et hus.


så da ble det baking av pepperkaker og kakemenn. (pepperkakedeig fra IKEA.. men kakemenn deigen fra bunnen av, NEMLIG)


Men idag så var det påan igjen med huset.. dette hadde jeg jo lovet kidsan, og jeg hadde jo en gyldig grunn da jeg ble møtt av 1001 biters huset.


Det endte selvsagt med ei lita blemme på lille fingeren (noe som begynner å bli tradisjon, samt som blemma var overraskende liten). Men hus ble det!! :-D


Lita blemme denne ganga.. Kaller den for Rolf!

Huset med det rare på!

Morro for de store og for de små 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar