tirsdag 14. desember 2010

10 dager til jul..

.. og juletreet er endelig i boks! Skulle egentlig bare være med mamma og kjøpe. Siden de vil ha så snabla høy tre. Men idag var jeg i sånn humør "få alt ut av verden" humør. Så da tenkte jeg likegreit å få treet ut av verden. Var ikke mye billigere enn før, 450kr for et edelgran tre. Men fytti å fint det var! Det var oppklippet så naturlig fint var det nok ikke, men tror faktisk det blir det fineste treet vi har hatt i alle våre år :)
Så vil jo helst pynte det så fort som mulig, men vi venter nok til fredag eller lørdag:-)
Idag kom vesla med sin tradisjonelle julepose hjem. Kjempespennende altså :) Elsker å få innpakket gaver fra vesla som hun har lagd i barnehagen og gleder meg masse å åpne de på julaften!
Ellers har jeg nå blitt ferdig med alle julegaver. Har bare et igjen som viste seg at de har kjøpt allerede det som jeg kjøpte. Så da må jeg nok enten bytte eller finne på noe annet. Men hva gir man til folk som har som regel det meste??
Er en travel måned dette her. Har både ei søster, en sønn som har bursdag og foreldre som har jubileum + jul så klart :-)

Søteste juleposer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar