torsdag 2. desember 2010

Rislunsj vs Riskrem

Jeg eeelsker den til piano. Rislunsj med jorbær - NAM! Den er så god og det holder den lille porsjonen i massevis hvis man er sugen på no godt.
Fikk faktisk vite at den andre som kommer i ferdig riskrem er visst sunnere.. hvorfor? Det aner jeg ikke.

Men iallfall... Hvorfor spises det bare riskrem kun i juletiden mens rislunsj egentlig selges året rundt?
Selv får jeg ikke no julestemning når jeg unner meg en rislunsj. Men riskrem.. da er det bare å synge jula inn.. Ikke syntes jeg de smaker så mye mer annerledes bortsett fra den jordbærsausen på lunsjen..

Nå kjaser jeg for å kjase. Kan undre på det rareste, og nå får dere et lite innblikk i det også :-)

Men hva foretrekker du? Rislunsj eller Riskrem?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar