tirsdag 28. desember 2010

Salg Salg Salg... noen som nevnte Salg??

Siden jeg fikk guttungen for seks år siden, så har jeg alltid kjøpt litt for "store'" klær til han. Ikke for at jeg liker at han skal se helt krympet ut. Men i den tiden vi fikk han så var ikke økonomien på topp. Og som min kjære mor pleier å si "den som sparer, har alltid til overs" (høres bedre ut på spansk)

Iallfall, så jeg tar meg alltid en ekstra handlerunde når det er salg og sånn, og handler i to-tre str for store for å ha til etterhvert.
Men så kom finanskrisa, der alt var til salgs, og sakte men sikkert har det ikke blitt så mye salg igjen. Folk handler som før om det er vanlig priser og selv om det både skrives at det er krise både her og der.

Jeg har ikke fått handlet noe sånn som før det siste året. Fordi selv om jeg handler på salg så betyr det ikke at det skal være "resteklær". Skal jo tross alt være fint også.

Men idag hadde cubus 50% på nesten hele butikken. Og jeg fikk handlet for opprinnelig 3200kr, noe som jeg betalte 1600kr for. Mens 500kr av de hadde jeg fått av foreldrene til pappaen. Siden jentungen har bursdag i slutten av januar. Å herreguud å jeg koste meg. Handlet akkurat det jeg ville og hva jeg hadde sett dagen før (dagen før hadde jeg vært på sørlandssenteret men der var det temmelig utplukket)

Her er det iallfall bilde av to av de mange plagg jeg fikk kjøpt. Jakke til guttungen og masse søtt til vesla!! Blir stas når ho kommer opp i den størrelsen. Blant annet en joggedress med glitter på, den var najs!

Men så måtte jeg ha en joggedress til henne til barnehagestart neste tirsdag :)

Pleier du å handle på salg?

Cubus har salg på nesten all barneklær fra alder 0-14 år :)
http://cubus.com/no/#/no/Kampanje/Barn/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar