fredag 10. desember 2010

Det å være fotball-mamma..

..Den følelsen kommer jeg til å kjenne på imorgen. Har en sønn som blir 6år gammel om 9 dager til. Og som gutter flest spiller han fotball.
Han er på det andre året nå og går i første klasse.
Han er en utrolig snill gutt og det vises på trening. Tør ikke å gå imot og ser det hele som en lek, men i det siste så har interessen blitt større for fotball. Nå er det plutselig blitt viktig det å få tak i ballen og kanskje score et mål, enn å løpe etter bestekompisen og leke tikken på banen.
Imorgen spiller han sin første kamp, sin første cup. Og fotballmamma som jeg har blitt, skal jeg møte opp med 1,5liters vaffelrøre. Må innrømme at jeg koste meg veldig mens jeg lagde denne røren og tømte det oppi den skylte halvanne liters pepsi max flaska. Og jeg gleder meg noe enormt til å se han imorgen.
Man vet man er fotballmamma når man nesten er mer spent enn selve fotballspilleren, og at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn det:)
Lagde litt ekstra røre for at guttungen og vesla skulle ha noen ekstra vafler til kvelds idag. Og så måtte vi selvfølgelig "øve" oss litt på spillingen hans og ikke bare det? Han måtte jo selvfølgelig ha en seiersdans om han var så heldig og skulle score, hehehe.. Søte gutten min <3

Beste gutten i verden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar