tirsdag 21. desember 2010

To kaker, en jubileum og fire bursdagsfeiring!

Det er galskapen fra helga det!
Lørdagen begynte med at jeg lagde sukkerbrød og sjokoladekake.  Bløtkaken skulle være på deling til min søster som fylte 38år rett før helga, og foreldrene mine som hadde bryllupsdag på lørdag. Gift i 39år.
Guttungen min skulle feire bursdagen sin med alle guttene i klassen på Metro Lekeland, og da er det fotball sjokoladekake et selvsagt.
Så det gikk veldig greit, etter å ha sett hvordan det er å ha 18gutter på 6 år i et samme rom, så ble jeg veldig glad for å ikke ha det hjemme. Men det viktigste er at guttungen koste seg. Og det gjorde han! :)
Etter selskapet gikk turen ut til foreldrene mine der vi fikk feiret litt for de og for min søster. Klokka ble mye og vi dro hjemover mens guttungen ville bare sove slik at bursdagen på søndag med familie og venner av familien skulle komme.

Søndagen kom og dagen startet med at jeg lagde min tradisjonelle smørbrødkake. Iår valgte jeg å svelge unna stoltheten og si ja takk til litt hjelp. Så mamma kom med et chilensk rett som er bare jummi! Mens "svigers" kom med karbonader og eggerøre. Så det ble et lite koldtbord med kald mat.

Litt utover dagen var det selskap nummer fire med venner av familien! Så det ble en fin helg!
Guttungen ble iallfall veldig fornøyd med alt han fikk:)

Legger ut bilder om kaker, bursdager og så videre imorgen ellernoe. Nå er det iallfall natta for ho mor! :)

1 kommentar:

  1. Hei hei
    Da har jeg lagt meg som følger hos deg, så da skal jeg følge med på hva som skjer inne hos deg.

    Ha en fin jul!

    Klem fra Kari

    SvarSlett