onsdag 15. desember 2010

Utålmodig sjel!!

Nå venter jeg spent at julekortene kan komme imorgen, så jeg får sendt de senest fredag kveld. Selv om posten sier at de skal sendes innen 16desember.. Jeg bestilte fra fotoknudsen.no på torsdagen og ennå har jeg ikke fått dem. Vet at jeg burde ha vært føre var men skal det ta så lang tid??? Så vi får bare krysse fingrene til imorgen! xxx
Ellers har jeg lagd en egen "kort-henger" til å henge julekortene på. Ideen fikk jeg ifjor da jeg hadde pakkekalender til ungene. Det var en remse med klesklypere og så fort julekortene begynte å tikke inn, så hengte jeg dem der det var ledig klesklypere. Iår ville ungene ha Lego City og Little pet shop, så da ble det ikke no pakke kalender.

Det jeg gjorde da var å stikke innom panduro og kjøpe sånne søte små klesklypere og no gulltråd. Så fant jeg to søte engler på KID, som jeg brukte til å ha på hver sin side, og begynte å sette klyperne på plass.

Det gjorde ikke det minste at englene var på tilbud, 30% nedsatt :) Sier ikke neitakk til det!

Ble veldig fornøyd, og ikke minst ser det fint ut med de kortene jeg har fått til nå. Er så heldig at jeg har fått tre julekort, og et takkekort for et bryllup.
Så sånn ser det ut når kortene er på plass. Og håper det kommer flere kort i postkassa iløpet av juletiden :)




Sender du kort?

1 kommentar:

  1. Eg hadde eigentleg tenkt at du skulle få julekortet i hånda ein eller annan dag før jul. Men kanskje du like godt skal få det i posten? Litt meir stas?! :)

    Mao: svaret er ja.

    SvarSlett