torsdag 16. desember 2010

Torsdag, posten's frist!

Jepp, og jeg fikk julekortene.. men ikke de som skal sendes ut!! :-(
Hva skjer med å pakke de i to forskjellig forsendelser når de er bestilt samtidig og betalt samtidig?? :-(
Men iallfall.. jeg ble veldig fornøyd med de (tross tregheten). De så veldig for seg gjort.

Disse jeg fikk var doble fordi i min familie så er det tradisjon etter gavene er åpnet, så ligger det et kort til hvert familiemedlem på juletreet og da leveres de ut til alle sammen. Kjempekoselig!!:)

Så da har jeg bestilt enkle til de som det skal sendes til, og det er ikke få. Skal sendes til tanter, onkler og venner. Så Da satser jeg på at de kommer imorgen slik at jeg kan få sendt de så fort som mulig. Håper iallfall de kan komme fram i romjula, selv om jeg tviler sterkt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar