fredag 3. desember 2010

Fræædah!

Som vi sier i kristiansand.. og hva er planene for idag?
Vel nå skal jeg snart levere jentungen i barnehagen, og så skal jeg gjøre litt kontorjobb.
Så tenkte jeg faktisk å bake litt. Merkelig når jeg ikke finnes husmor i det hele tatt. men jeg har fått dilla på å bake, spesielt når de ble så himla gode de forrige.. (all skryt er god skryt)
Tenkte at idag står det på menyen å prøve å bake noen cookies og kanskje noen sandkaker?
Ellers skal vi prøve å få lagd en slags pepperkakehus, og det er første gang iår jeg ikke kjøper ferdig hus. Så det skal bli spennende hva det blir tilslutt. Om det så blir bare et telt så blir jeg fornøyd bare den står!

Misforstå meg rett.. men jeg er langt ifra så "kjedelig" som jeg beskriver meg nå. Men for øyeblikket er jeg sykemeldt og da begrenser det seg så klart hva man vil gjøre. Jeg begynte å strikke noe som skulle ligne en sokk og som foreløpig ligner på et svettebånd. Og nå tenkte jeg heller det var bedre å gå over til baking - det blir jeg iallfall ferdig med :-)

Har du bakt til nå eller kjøper du ferdig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar