torsdag 2. desember 2010

Hei håå.. nå er det jul igjen!

 Og jeg er ikke lei meg.. Langt ifra!!
Jeg elsker jul, og er en planlegger samt som jeg kan ta ting på sparket. Og iår tenkte jeg "hvorfor vente med å pynte til jul?" Så første advent var det opp med julepynten og heile sulamitten. Opp med nissene, reinsdyran, julehuset og adventsstake.

Vanligvis pleier jeg å pynte til jul når juletreet er oppe. Og det pleier vi som regel å sette opp rundt på guttungen sin bursdag som er den 19. (jada synd på guttungen som er født rett før jul, men sånn ble det bare nå. Foreløpig bærer han ikke no preg av det)

Men iallfall... Til nå har jeg også klart å bake to sorter allerede :-) Å steike som jeg gleder meg til jul!! :)



Har du pynta til jul allerede?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar