mandag 16. januar 2012

Det tar på å være på topp!

Jeg kan absolutt ikke si at jeg mangler sosialt liv. Det skjer noe hele tiden og jeg sier selvsagt sjeldent nei til å bli med. Klart det kan ta på når man er småbarns mamma. Men har snille besteforeldrer fra begges side som elsker å ha ungene og en veldig snill pappa som ikke er fullt så sosial og er veldig hjemmekjær.

Ja nå høres det ut som jeg er den flyfilla, men langt ifra. Helga mi kan jeg være alt fra mamma, venninne, datter etc etc etc. Jeg kjenner sommerfugler i magen når jeg tenker på helgene eller når det nærmer seg. Syntes det alltid skjer noe, og jeg er en fryktelig rastløs person av meg. Det må skje noe hele tiden! Høres slitsomt ut? Mulig ja.. Men jeg elsker det!

Denne helga var det iallfall full fart siden torsdag. Da var det jo ut med noen kamerater av meg (det kan du lese om HER, spess dagen derpå). Fredagen var selvfølgelig en filmdag ettersom det var fredag den 13.

Lørdag var jeg hos min far igjen, for å hjelpe til litt - noe som endte hele dagen. Så var det hjem, være med kidsan mine til det var nattafilm for dem. Så ut for å feire ei herlig venninne som feiret bursdagen sin.

Storkoste meg som du ser. Og bildet ble en smule..eeh uklart? Og selvsagt så trodde vi at dette bildet var jo bare sååå fint at "det må jo legges ut på facebook".. kremt!

Søndag var det slappe av, se på ungene mens de koste seg (ennå) med diverse leker som de fikk til jul. Så en kjapp middag på Burger King mens de storkoste seg på lekerommet.

Lørdags formiddag klarte endelig guttungen å sykle uten støttehjul. Utrolig stolt av han! Så ja, det var nå min helg.


P.S Allerede er neste, neste, neste OG neste planlagt. Livet kan være himla herlig innimellom ;)

1 kommentar: