mandag 16. januar 2012

husmor vs karrierekvinne

Når man i tillegg har to unger. Hmm.. hvordan skal dette gå? Har ennå ikke kommet så langt som å søke på eventuelle jobber, men har registrert meg hos diverse vikarbyråer. Selv om de fleste jobber for tiden ER via bemmaningsbyråer.


Etter å ha grått mine tårer over å være arbeidsløs igjen, føler jeg at jeg begynner å bli klar for ut i jobb. Ja det er nok å gjøre her hjemme. Det er ALLTID noe å gjøre her hjemme. Men kjenner at jeg får mer energi og LYST til å gjøre ting og tang her når jeg har vært på jobb.. Skjønn den som vil skjønne det.


Så idag har jeg vært hos min far og hjulpet han litt, følt meg dugelig da :P


Etter å ha vært hos han nesten en hel arbeidsdag, så var det innom butikken for å kjøpe resten av middag. Og så lage middagen til den lille familien min. 


Vet ikke helt å mye jeg kommer til å orke å være husmor.. men tar en rask titt hen til vaskerommet.. og ser at jeg bør vel ta en vask eller tre før jeg tar natta idag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar