tirsdag 3. januar 2012

Er det nå et godt nyttår?

Jeg har vært veldig spesifikt mot meg selv at jeg ikke vil ha noen forventninger iår, samtidig som jeg håper at jeg klarer en del forandringer privat og jobb messig.
Jobb messig blir det jo ikke akkurat så vanskelig, men hadde vært greit å få seg en jobb som jeg brenner for og som jeg faktisk kan bli i noen år uten å være redd for å bli kasta med ræva ut hver tredje måned.


Ellers har jeg forsåvidt ikke begynt året så veldig bra trodde jeg. Begynte med å ha store magesmerter hele første januar, etterfulgt av en 3 timers lur som gjorde at jeg ikke sovna før 05.30 natt til mandag.


Og uka begynte ikke noe bedre med at jeg gjorde noe som egentlig bare ble pinlig og kleint.. jaja.


Men så ringte det på døra igår og da fikk jeg blomster fra kollegaer. Idag lå det et kort, et brev og en fantastisk attest fra sjefen min. Og alt innholdt herlige ord fra herlige folk.


Kall meg party-pooper.. men jeg blir skeptisk!! :-O


Eller var året 2011 en nedover-tur og i år blir det oppover? Eller lager jeg meg falske forventninger igjen?


Hmm.. går tilbake og tar en dag om ganga - fra morgen til kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar