søndag 22. januar 2012

Hamar.. norges navle.


Ikke verst for en byfis.. Ja akkurat nå kan jeg kalle meg for det. Dro fra Kristiansand der det var 7 pluss grader, til å ha sett på gradestokken på Hamar der den viste 18 minus. Forbasket at jeg ikke fikk tatt bilde av den gradestokken. Er man turist er man turist.

Men jada, da har jeg vært der også. Ikke verst. Sett noe lignende som et vikingskip opp ned, men det som jeg ble mer fascinert av det var jo at trærne var hvite. Sånn hele tiden?! Og som straff.. selvfølgelig får jeg vite at det snør i Kristiansand. Takk.. tusen takk!
Men igjen.. Jeg har vært på Hamar, så det så!

Well.. som det forrige innlegget så klart jeg selvfølgelig å bestille til feil dag. Vet ikke hva jeg oppnår med det, muligens at en dag skal folk si "jeg tok en Karen idag"...

Iallfall.. Fredagen gikk på å endelig å treffe bestekameraten min og ta en mcfrokost så etterpå treffe venninna mi som jobber på bokhuset på Hamar. Kunne gjerne forklart deg veien.. opp en bakke, så til venstre og høyre?

Etter å ha sittet der og fått en del kommentarer for mine bløde konsonanter og at jeg aldeles ikke var kledd for vinteren så var det tid for litt shopping og polet så klart!

Meny for kvelden var å vorse så stikke til Sebs Hotell og få med seg Sindri, Tripod og Pelagic.

Hadde igrunn bare hørt et par sanger av Tripod, og Sindri hadde jeg hørt tidligere på en bursdagsselskap til ei venninne av meg. Disse gutta var svært dyktig og jeg ble superimponert!

Nå prøver jeg selvsagt å høre litt på disse gutta igjen mens jeg sitter på toget hjem. Men takke være NSB så får jeg hørt to-tre sekunder om ganga, jeg kjenner at dette kan bli en jævla artig tur.

Ikke får jeg tatt bilde av det ultimatet vrak-trynet mitt ettersom det sitter noen ved siden av meg. Jeg trenger da ikke vise til alle at jeg ustabil. Det holder med at Kristiansand allerede har lagd seg en tanke eller fire om meg.

Men her er det iallfall et par av fredagskvelden :-D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar