mandag 9. januar 2012

Jobb, jobb.. så får du en...

Ja hva får man egentlig? 


Herremin hatt. Nå er det vel på tide å søke litt jobber og komme seg ut litt.
Husmorprosjektet er ennå ikke ferdig, selv om jeg prøver en "trollmannen fra OZ" og klapper tre ganger med føttene mine. Nei rotet er her fortsatt.

Uansett.. kanskje på tide å søke litt, bare for å se hva som er der ute. Hva vil jeg gjøre? Det har jeg faktisk ikke peiling på!! :-O


Har hatt jobber fordi jeg "må" i 8 år. Så har igrunn aldri tenkt på hva jeg vil og ikke vil. Har jo selvfølgelig en drøm som alle andre.. men i den omstendigheten jeg er i nå så tillater det seg ikke.. Eller er det frykten som stopper meg? Det vet jeg ikke.... 


Så i
kveld blir det søking, attester og skrive søknad... hjelpes!! Så gode råd tas imot!!!!

 Men nå må jeg vel tilbake til å rydde dette huset.. igjen!

1 kommentar:

  1. Treng du søknadsskrivebistand, CV-sjekk eller bare eit klapp på skuldra, veit du kor du finn meg. Honoraret er til og med superbillig (fordi det er deg); ein klem er nok! :)

    SvarSlett