torsdag 26. januar 2012

Mamma for andre gang...

.. for 5 år siden :D
Jepp, vesla mi er nå 5 år. Dette er jo minst like stort for meg som for henne, hvis ikke større for meg. *snufs*
Må innrømme at det er vondt i hjerterota å tenke på at veslejenta mi er 5 år, så selvstendig og allerede i ferd med å bli så stor.

Nei fysja meg vil ikke tenke på det. Vil heller bare nyte hver dag med henne :) Hun var absolutt min første kjærlighet!

Med tanke på alt det vonde jeg dessverre opplevde med guttungen før, under og etter fødselen så fikk jeg aldri opplevd den bobla som alle snakker om.

Men med henne var jeg 100% fokusert hele veien og en smule hønemor. Dette var tross alt siste ganga jeg skulle bli mor igjen!

Så jeg var et helvete å ha med å gjøre under fødestuen, men når jeg fikk henne: DAMN sier jeg bare :)

Jeg elsker deg jenta mi, fra første stund jeg så deg (8uker på vei -ultralyd) - og fra første spark (15uker på vei) - og fra det første hylet da du kom til verden!
Bildet tatt idag på hennes "katte" bursdag.

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar