tirsdag 24. januar 2012

Peng ble til seng!

Jeg fikk penger av foreldrene mine på julaften. Og dette skulle da gå til en seng.. som i forfjor og året før der igjen. Denne ganga holdt jeg hardt på de og lovet både meg sjøl og ryggen og fornuften at dette skulle jeg klare. Endte med at jeg "lånte" litt men betalte tilbake da jeg fikk feriepengene!

Vell.. endelig skulle jeg har senga som jeg har sikla på i flere år, selvsagt på ikea.. Men ikea er ikke bare vanskelig på montering, de er vanskelig på mål også. Wtf??! Hva er det for en mongo str??! 140 - 160 brede?? Og jeg vil bruke mine egne madrasser, takk!

Regnet på det hele og ei ny seng fra ikea kom på ca 12 000. Kall meg fisefin, men jeg bruker ikke så mye peng på ei seng fra ikea - no way jose!

Med litt tenking og sutring så kom jeg fram til at jeg tar turen til skum-dingsen ned i byen og ser å mye det koster for 10cm ekstra "skum" eller madrass.. Dette tok meg selvsagt 3 uker å faktisk klare å gå ned der. Men igår var jeg rastløs etter helga. Så henta vesla og guttungen og stakk ned på skum-dingsen og så til ikea.

Etter mye frem og tilbake så skal jeg iallfall sove inatt i min nye seng :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar