fredag 20. januar 2012

Forhåndvisning av Hysteria.. eller?

Fikk ei melding fra min gode venninne Signhild, der hun spurte om jeg ville være med å se Hysteria (en historie om dildoens opprinnelse) fordi ei venninne av henne igjen hadde vunnet en privat visning. Jeg som er veldig vanskelig å be (kremt) sa selvsagt ja.

Joda, selv om dagen var fullbooket som den var så tok jeg nå meg tid! Dro ned og møtte disse her folkene da der vi etterpå gikk på luksus salen i Kristiansand kino. Der er det kongefete stoler, eller rettere sagt lenestoler med bord på siden!

Jeg satte meg rett ned og kjente at jeg satte meg på en liten sak.. jammen sa jeg sak. Ikke var det bare gratis film, men en liten gratis velkomstgave :-D

Det var en liten sort vibrator oppi ei søt lita rosa veske, frekt! :-D
Selvfølgelig fikk ikke vi sett filmen fordi det var noe galt med den, men vi fikk en egen førpremière på "Mission impossible 4", som ennå ikke har blitt vist i Kristiansand. Så kvelden endte jo ikke helt katastrofalt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar