tirsdag 31. januar 2012

Disney on ice 2012

Etter mange år, så gikk endelig turen igjen til Disney on ice igjen! Første ganga jeg var på det var jeg 16. Ble litt sånn tradisjon med mine foreldre, mi søster og niesa mi. Det var hennes dag, hun var to da. Superkos noe som vi  holdt gående i tre-fire år.

Jeg har gledet meg siden jeg fikk barn at når de ble store nok så kommer det til å bli tur igjen med de. At vi skulle vente så lenge som jentungen måtte bli 5, visste jeg ikke hehe.. Men den som venter på noe godt, venter tydeligvis ikke forgjeves ;)

Men det var en superhelg! Prinsesser og Helter iår, både guttungen og jentungen var storfornøyd! Og Selvfølgelig blir det tur til neste år. Får bare frysninger av å tenke på showet! Aah.. det barnet i meg ^^

                                                               Mikke og Minnie!

                                    Jentungen har et forferdelig godt forhold med sukkerspinn!


                                         Første fortelling: Aladdin!


                                          Huset til Tingeling, event fossen til Lille havfruen.'


                                                   Dypt konsentrert!

                                                Skjønnheten og Udyret.










En flott helg! <3

1 kommentar: