onsdag 4. januar 2012

Har du lyst på røyk etter dette?

Jeg ante fred og ingen fare igår og kjenner at jeg har hatt lyst på en røyk nå i noen dager.. Ettersom jeg bare "festrøyker" og det har blitt litt mye de siste månedene så har jeg prøvd å trappe ned.
Men igår kveld.. Da fristet det veldig!


Helt til jeg så reklamen på tv.. "wtf??" - ikke bare klarte de gjøre meg kvalm men jeg brakk meg. Kom et stort brekklyd fra meg og kjenner at det er på vei til å bli en repetisjon av tanken. Pingle? Muligens!


Men hva er det jeg ser på vg.tv ? Joda, det står så fint "Slik skal du skremmes fra å røyke - se helsedirektoratets skrekkvideoer"


Direktoratet har visst fått 19millioner kroner fra Regjerringen for å kjøpe massemediekampanjer på tobakksforebygging i 2012.


Her kan du se på en av reklamene:
http://www.vgtv.no/#!id=47956

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar