mandag 2. januar 2012

Ding dong...!

Det var dørklokka.. Jeg venta da ingen. Spess ikke sånn som det ser ut i ganga.
Jeg er i ferd med å ta ned hele julepynten. Føler jeg nettopp har pynta til jul men denne ganga fulgte det mer rot enn pynt. Føler ikke huset har vært ryddig med pynten. Så idag etter jeg hadde vært ute med kidsan så begynte jeg å ta det ned.. men ja! Døra ja..

Det var en liten gutt der som spurte om jeg var Karen..- "ja..." sier jeg, litt usikker på hva denne lille gutten nå skal selge meg. Lodd? Sokker? Kaker???

Det var en bukett med blomster han kom med. Fra gamle jobben min :) Litt rart å kalle det for gamle jobben min når igrunn idag er den første dagen min som arbeidsledig.

På kortet stod det "Tusen takk for tiden hos oss. Vi savner deg allerede! Hilsen kollegaene dine"

Jeg som aldri har fått blomster på døra før :)) Fin begynnelse så langt i det nye året.

                                                                        Var den ikke fin? :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar